Spørgsmål & svar


Om produkterne

Kvalitetskontrol

Vi stiller høje krav til dit kæledyrs kost, og derfor er Husse's foder til hunde og katte sammensat med kvalitetsingredienser med fokus på ernæringsmæssig værdi og sans for detaljen.
Vores foder udvikles af professionelle, passionerede mennesker og pakkes og produceres på moderne, kvalitetskontrollerende faciliteter.
 

 

Hvorfor er optageligheden så høj - er det vigtigt?

Ja, det synes vi bestemt. En høj optagelighed betyder både mindre fodermængder og færre omkostninger. Når optageligheden for et foder er høj (fra 88%), bliver den daglige mængde foder reduceret, men din hund/kat bliver ikke mindre mæt af den grund. En høj optagelighed betyder, i sin enkle form, at kroppen omsætter størstedelen af kosten til energi – derfor oplever mange også, at forbruget af Høm-høm poser nedsættes betydeligt.

 

Er produkterne GMO frie?

Husse's foder til hunde og katte er sammensat af kvalitetsingredienser der er fuldt sporbare, etisk dyrket og GMO frie. Vores faciliteter er godkendt af EU autoriteterne USDA, FDA og AAFCO for at forsikre vores medlemmer om, at kun professionelle mennesker og udstyr bruges i udviklingen.

 

Indeholder Husse's foder det, min hund/kat har behov for - eller skal jeg supplere?

Du skal ikke bruge tilskudsfoder, med mindre din hund/kat har en specifik diagnose som kræver det, som f.eks. slidgigt (som kræver tilskud af glukosamin og chondroitin). Det betyder absolut ikke, at det er forbudt at give lidt ekstra fra tid til anden, men de ernæringsmæssige behov imødekommes og opfyldes, når du fodrer med Husse.

 

Min hund/kat er meget kræsen, og kræver variation i kosten - kan jeg skifte mellem fodervarianter?

Uanset om du skifter fodervariant inden for samme fodermærke eller skifter til et andet mærke, kræver det en overgang. Grunden til foderskifte kræver en overgang fra det ene foder til det andet, er, at maven og nedbrydningsprocessen tilpasser sig maden og derfor danner de enzymer der kan nedbryde proteinkæderne i kosten. Så skifter du kosten fra den ene dag til den anden, når maven ikke at tilpasse sig og enzymerne kan derfor ikke effektivt nedbryde kosten, og dét kan resultere i dårlig mave.
Har du spørgsmål til foderskift, er du altid velkommen til at kontakte os på 45 81 18 10 eller sende en mail til info@husse.dk.

 

Hvilke enkelte mængder kan jeg bestille?

 
Vores foder kan bestilles i følgende mængder: 100 gr., 150 gr., 2 kg., 7 kg., 12 kg., 15 kg. og 20 kg.
Uanset hvilken mængde du bestiller, er leveringen gratis og helt til døren. 
 
 
 

Kundeservice & levering

Hvordan bestiller jeg hos Husse?

Du kan enten bestille lige her i web-butikken, ringe til os på 45 81 18 10 eller sende en mail til info@husse.dk. Er du i tvivl om, hvilket foder der passer bedst til jeres behov, er du altid meget velkommen til at ringe til os og få glad, kompetent vejledning i dit fodervalg.

 

Hvad er leveringstiden?

Vores leveringstid er 1-3 hverdage fra du har placeret din bestilling hos os.
Er du bosat i Grønland vil leveringstiden være længere, og du må meget gerne kontakte os inden bestilling, så vi kan aftale nærmere i forbindelse med leveringen.
Du kan ringe til 45 81 18 10 eller sende en mail til info@husse.dk.

 

Hvornår kan jeg ringe til jer?

Vores telefon har altid åbent, og du er altid velkommen til at ringe til os. 

 

Hvem kan handle hos jer?

Alle over 18 år kan bestille hos os.

 

Skal jeg være hjemme, når I leverer?

Det er ikke nødvendigt, med mindre du selv foretrækker det sådan. Vi kan stille pakken til dig, hvor du ønsker det - husk blot, at fortælle os det i kommentarfeltet ved din bestilling.
Vi sørger for at stille pakken ansvarligt, dvs. i skygge og i læ. Bor du i lejlighed, kan vi forsøge at komme ind i opgangen og stille din pakke ved din hoveddør. Er det ikke muligt for os at få adgang til din opgang, leverer vi enten senere samme dag eller dagen efter.

 

Leverer i kun til min privatadresse?

Nej, vi leverer gerne din pakke til dit sommerhus, arbejde, din båd, hvor din hest er opstaldet eller hvor det nu lige passer dig i Danmark.  

 

Hvem leverer?

Bor du i et område, hvor vi har en repræsentant/franchisetager tilknyttet, leverer vi personligt til dig på aftalt tidspunkt og sted.

Bor du i et område, hvor vi stadig leder efter en repræsentant/franchisetager, leverer vi med fragtfirma (typisk Bring) - stadig helt til døren.

 

Hvad koster levering fra Husse?

Alle leveringer fra Husse er gratis.

 

Betalingsinformation

Sådan kan du betale hos Husse

Hos os har du flere betalingsmuligheder:

  • Dankort
  • eDankort
  • VISA
  • MASTERCARD
  • AMERICAN EXPRESS
  • MobilePay
  • Bankoverførsel

 

 

 
Scroll